Tilfredse kunder vil anbefale Dansk Stillads Service til andre

Tilfredse kunder vil anbefale Dansk Stillads Service til andre 1

Dansk Stillads Service er en kundeorienteret servicevirksomhed. Og det bedste omdømme i stilladsbranchen er vores strategi.

Derfor finder vi det naturligt, at undersøge og dele, hvordan kunderne reelt oplever vores services på stilladsopgaver i byggebranchen og i industrien.

Og i den sammenhæng læner vi os primært op ad kundernes sandsynlighed for, at de vil anbefale DSS til venner eller kollegaer?

Det har vist sig, at 74 % af vores kunder giver os 9 eller 10 point på en skala fra 0-10, hvor 10 er udtryk for den højeste sandsynlighed for anbefaling til andre. 

Blot 4 % tildeler DSS 6 eller færre point på samme skala. Resten af respondenterne giver os 7 eller 8 point, hvilket munder ud i en samlet NPS (Net Promoter Score) på 70. 

Flere end 90 % af kunderne angiver endvidere i undersøgelsen, at det er særdeles sandsynligt eller meget sandsynligt, at de fremover vil bestille stilladsløsninger fra Dansk Stillads Service.

Om undersøgelsen


I februar 2021 har vi udsendt og gennemført en online spørgeskemaundersøgelse blandt vores kunder siden januar 2019 til og med september 2020.

Tæt på 40 % af kunderne valgte at besvare undersøgelsen, der bestod af 4 spørgsmål om kundeloyalitet og tilfredshed med serviceoplevelsen i samarbejdet med Dansk Stillads Service.

Stilladsrådgivning og samarbejde fører an i kunde- og serviceoplevelsen

Kundetilfredshedsundersøgelsen er også et vigtigt led i vores ISO 9001 certificering i kvalitetsledelse.

I den forbindelse beder vi vores kunder tage stilling til syv vigtige elementer i den komplette proces fra planlægning til afsluttende oprydning på stilladsopgaven.

Tilfredse kunder vil anbefale Dansk Stillads Service til andre 2
Tilfredse kunder vil anbefale Dansk Stillads Service til andre 3

”Af undersøgelsen ser vi, at vores samarbejdsevne og serviceniveau generelt er meget tilfredsstillende for vores kunder i byggebranchen og industrien. Her opnår DSS en score med vægtet gennemsnit på 4,68, hvor 5 er højst mulige”, indleder administrerende direktør, Johnnie Lønbirk.

Johnnie Lønbirk fortsætter med en uddybning af ledelsens ambition for scoren på de syv elementer:

”Det er vores ambition for serviceoplevelsen, at ingen af de syv elementer i serviceoplevelsen må opnå en score med et vægtet gennemsnit mindre end 4. Så vi er ovenud tilfredse med undersøgelsens resultat om end vi især er opmærksomme på arbejdet med lidt mere intuitive tilbuds- og faktureringsprocesser.”

Derudover viser undersøgelsen, at kunderne også er godt tilfredse med vores indledende vejledning og stilladsrådgivning i forhold til valg og design af den optimale stilladsløsning på byggepladsen.

Rettidig omhu er afgørende

For OMØ Miljø og Facaderens er det helt essentielt, at stilladsløsninger er nemt farbare og helt tætte for af hensyn til støj og svineri i forbindelse med arbejdets karakter.

”Der ydes en fantastisk god service, og jeres systemer lever 100 % op til de krav vi stiller til de enkelte projekter.”

Adm. direktør, Allan Knudsen, OMØ Miljø og Facaderens

I den sammenhæng uddyber administrerende direktør, Allan Knudsen, sin kommentar fra undersøgelsen:

”Det er ret enkelt. Vi stiller krav om rettidig omhu hos vores samarbejdspartnere. Og her er det min ærlige oplevelse, at DSS altid holder, hvad de lover. Kommer til tiden og afleverer stilladset som aftalt. Rykker hurtigt ud ved fejl og mangler. Og løsningerne er altid af høj kvalitet med tæt inddækning”.

Allan Knudsen anser samtidig priserne som konkurrencedygtige i forhold til service og kvalitet: 

”Vi betaler gerne prisen. Vi har alt for mange dårlige erfaringer med andre leverandører, hvor vores arbejde bliver forsinket og dermed dyrere for os, når stilladsfirmaet ikke kommer som aftalt. Derudover undgår vi tidskrævende konflikter med bygherre om støj og svineri fordi løsningen er i top.”

Andre historier

Fritstående stilladsløsning skåner bevaringsværdig ejendom

Fritstående stilladsløsning skåner bevaringsværdig ejendom

Arkitekt og hovedentreprenør hylder fleksibel og skånsom overdækning af historisk ejendom. Anvendelse af kraftige jordskruer og flytbar tagoverdækning på hjul. Det gør forskellen.  Skærpede krav til stillads og hensyn Oftest kræver det ekstra forsigtighed og et...

Guide: Vejen til godt samarbejde på stilladsopgaven

Guide: Vejen til godt samarbejde på stilladsopgaven

Stilladser er ofte et vigtigt element i byggepladsens infrastruktur. Og der er gevinster at hente, når byggerådgivere, entreprenører og håndværkere har et godt samarbejde med stilladsleverandøren. Her er en lille guide med input fra ekspert i samarbejde.

Følg med på LinkedIn

Få indsigt i stilladsbranchen og lær os bedre kende på LinkedIn. Vi deler løbende små ekspertråd, nyheder og inspirerende eksempler på stilladsopgaver i samarbejde med Dansk Stillads Service.
Tilfredse kunder vil anbefale Dansk Stillads Service til andre 4

Ordentligt samarbejde betaler sig

Få tilsendt informative historier om bygge- og vedligeholdelsesprojekter med ordentligt samarbejde og optimale stilladsløsninger. Det betaler sig.


    Vi passer godt på dine personlige data og overholder EU’s regler for persondatabeskyttelse. Derfor skal du give samtykke til, at Dansk Stillads Service må håndtere dine data.

    Se eventuelt vores information om persondatabeskyttelse samt cookie- og privatlivspolitik i ordentligt samarbejde med vores omgivelser.

    dansk byggeri - Stilladsektionen
    Medlem af Dansk Byggeri
    Certificeret stillads virksomhed
    Achilles Qualified - Utilities NCE
    DNV GL certificeret arbejdsmiljø
    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.
    Call Now ButtonRing op